dimecres, 3 de novembre del 2010

La meva cerimonia del te





















El te és una de les meves begudes preferides, el bec a totes hores, fred o calent, i no em canso mai! Segons diuen el te té propietats estimulants, serà per això que sempre en bec!

Adoro els tes a granel que venen a les tendes especialitzades, on l'aroma de fruites, flors i espícies envaiexen els sentits. Sempre que passo per una d'aquestes petites tendes no puc resistir la tentació d'entrar i començar a cercar aquell te especial que m'espera!

M'agrada verd i també negre, sobre tot aromaitzat amb espícies, fruites i llepolies com el caramel, la mel, el xocolata o el crocanti. Un dels meus favorits és el te negre de canyella i plàntan d'Oassis, exquisit! També sóc forofa del te verd de crocanti de The Tea Shop. Un altre que no es gaire conegut aquí és el te Genmaicha, te verd sencha japonès amb arròs inflat i palometes, té un aroma suau que recorda als horabaixes de cine que és fantàstic. Quan vaig de viatge a una altra ciutat sempre cerc una tenda de tes, la meva preferida és Sans & Sans de Barcelona, on pots trobar tes inimaginables, com el que vaig comprar un pic amb espícies, gerds i dofins de sucre!

I també em tornen loca tots els accessoris relacionats amb el món del te: les teteres, les colecciono de mil colors i materials (les japoneses de ferro fos són genials i també les àrabs), les tasses i els tassonets de vidre decorats del Magreb, una delícia!

Feta aquesta introducció, aniré fent publicacions relacionades amb el món del te.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada